Pasívny príjem

Je riešením pre väčšinu ľudí

Stále viac a viac ľudí sa obracia na vytvorenie dlhodobého reziduálneho príjmu. S časového efektu, nie je tam žiadny hodinový limit  a peniaze stále prichádzajú, či budete pracovať, alebo nie. Rozdiel medzi lineárnym a reziduálnym príjmom je, že v reziduálnom príjme je produktívny čas stále vyššie odmeňovaný. To znamená, že váš čas strávený v práci sa stáva čoraz vyššie ohodnotený. Na rozdiel od pevného platu zo zamestnania, tento príjem nemá hornú hranicu.

 Z viac ako 6 miliónov milionárov v USA je 20%, tých ktorí dosiahli bohatstvo využitím svojho času ... a dosiahli to pomocou tzv referral marketingu. Niet divu, že Anthony Robbins, Donald Trump a Robert Kiyosaki sú takí vášniví zástanci sieťového marketingu a rozvoja reziduálneho prúdu príjmov. Ako druhý hovorí: "Najbohatší ľudia na svete budujú siete, všetci ostatní si hľadajú prácu."

Sieťový marketing nie je podnikanie, ale spôsob, ako robiť obchod. Miesto platenia astronomických čiastok reklamným agentúram stále viac firiem radšej zaplatí spotrebiteľom za odovzdávanie informácií o tovare alebo službe. Sieťový marketing je o zdieľaní informácií s bonusom. Čím viac akceptovaných informácií tým vyšší bonus a  život informátorov je každý ďalší deň lepší a krajší.

Príjem je generovaný, keď uvedení zákazníci nakupujú výrobky alebo služby. Príjem rastie exponenciálne, keď naši ľudia oslovujú ostatných, ktorí to odkazujú ďalej, atď. atď. Inými slovami, ako sa počet ľudí zvyšuje (buď našich, alebo tých, ktorí sú nižšie), tak sa generujú aj naše príjmy.

Vzrušujúce na tom to je to, že je to blízke lavínovému efektu. Je to vlastne sila času s pákovým efektom k šíreniu sily marketingu. Úspech nezávisí na osobnej mysli veľkého množstva ľudí, ale v myslení tých ktorí  pochopia  princípy odporúčania marketingu a tých ktorí potom idú urobiť tú istú prácu v dolných líniách ... ľahké a zábavné, úloha splniteľná takmer pre každého(netreba vymýšľa nič nové, je to o duplikácii).

To je jeden z dôvodov, prečo využitie progresívneho marketingu, v kombinácii s dynamickou spoločnosťou, sa stáva rýchlou obchodnou voľbou pre mnoho ľudí po celom svete.

Ak chcete byť  viac informovaný, využite možnosť prihlásenia  k bezplatnému odberu informácií  emailovou poštou, alebo spôsobom video konferencií.