Referenčný marketing

Čo je to Referenčný marketing ?

Referenčný Marketing, alebo mnoho úrovňový predaj. Takto sa dá predávať čokoľvek. Z produktov napr. tablety do áut, Internetové domény, produkty výživy, kozmetika alebo tiež rôzne informácie. (RM spoločnosti napr. OVB, Skonto, Avon, Herbalife, Eurolife)

Jedná sa o to, že zisk nemáte iba z toho, čo sami predáte, ale aj z toho, čo predajú ďalší ľudia, ktorých ste do systému zapojili. Rôzne systémy sú rôzne "postavené", ale základný princíp fungovania je vždy rovnaký.

 Mimochodom systém Referenčného  Marketingu bol tiež navrhnutý na Nobelovu cenu.

Problém RM v Českej Republike a na Slovensku:

Prečo sú u nás systémy RM zatracované a akonáhle niekto iba vysloví tieto dve písmená, hneď je označovaný za finančného kriminálnika? Najčastejšie argumenty:

- Zarobiť si toľko peňazí a tak jednoducho? To musí byť podvod

- Veď je to "lietadlo", a to je predsa nelegálne

- To nemôže nikdy fungovať, kde zoženiem ďalších ľudí.

 Rýchly zárobok pomocou jednoduchej práce v RM to je niečo, čo málokto z tých čo pracujú alebo pracovali v továrni od rána do večera za bežný nevalný plat, pravdepodobne nikdy neprijmú. A keď tak aj, tak to hodnotia ako nelegálny pyramídový systém.

 

Prečo je sieťový marketing podnikateľskou príležitosťou 21. storočia?

Europský expert na MLM. Edward Lubrook   definuje toto odvetvie ako:

   „Novú formu franšízy s nízkymi nákladmi.“

Po internete je to druhé najrýchlejšie sa rozvíjajúce odvetvie

hospodárstva a najdynamickejšia oblasť rozvoja ľudských zdrojov  na svete.

 

 

Warren Buffet

 Vlastní holdingovú spoločnosť – Berkshire Hatheway a tiež vlastní tri spoločnosti na priamy predaj. Warren prehlásil

 "dolár po doláre to bola najlepšia investicia akú som kedy    urobil“ (Časopis Fortune).

 

 

 

J. Paul Getty   Bilionár: "Radšej by som dostal zaplatené 1% z úsilia  každého zo 100 lidí, ako

dostať zaplatené za 100% môjho vlastného úsila".

 

 

 

 

 

 

Robert Kiyosaki  — autor "Bohatý Táta, Chudý Táta".

O network marketingu prehlásil: „..s malou finančnou investíciou dává ľuďom príležitosť vybudovať

si svoj vlastný zisk prinášajúci podnik a mať velké bohastvo".